PODRÓŻE

Planowaliśmy odwiedzić wyspę Mykonos podczas jesieni 2020 roku. Ze względu na panującą sytuacją na świecie musieliśmy niestety zrezygnować z naszego planu i ostatecznie udaliśmy się w podróż do Włoch, która, swoją drogą, okazała się strzałem w dziesiątkę (więcej na jej temat możecie poczytać TUTAJ). Wyspę Mykonos postanowiliśmy odwiedzić podczas kolejnego zagranicznego wypadu, w czerwcu 2021 roku. Od razu wiedzieliśmy, gdzie spędzimy część naszych noclegów – w rodzinnym hotelu Ibiscus Boutique Hotel.

Pokoje

Od razu zdecydowaliśmy się na przestronny apartament z jacuzzi na balkonie. Pokój był bardzo duży, przyjemny, jasny i czysty. Dodatkowo, wyróżniał się fajnym designem, który zdecydowanie przyciągał uwagę i sprzyjał wypoczynkowi. Mega go polecamy! Poza wystrojem, mega pozytywem był sam widok na miasto, który prezentował się obłędnie.

Aby dotrzeć do hotelu musieliśmy zapłacić około 15 euro za dojazd z lotniska, dojazd do portu, z którego odpływał nasz prom na Santorini wyniósł nas 20 euro. Jedynym minusem obiektu może być strome podejście – dla osób, które, mają problem z wyjściem pod górę (osoby starsze czy niepełnosprawne) zdecydowanie może być to kłopotliwe.

Śniadanie

Wybraliśmy opcję noclegu ze śniadaniem, z czego byliśmy mega zadowoleni. Śniadanie było serwowane w formie bufetu, było przepyszne i bardzo różnorodne – na pewno fajna opcja dla wegetarian, jak i dla osób jedzących mięso. Pojawiały się domowe ciasta, wypieki, greckie specjały, dużo warzyw i owoców. Ciężko było zdecydować się na konkretny posiłek – wszystko było MEGA!

Obsługa

Obsługa to na pewno jeden z najmocniejszych punktów hotelu. Już dawno nie byłam w miejscu, gdzie wszyscy pracownicy byli tak uprzejmi i uczynni. Nie było problemów z uzyskaniem informacji na temat atrakcji czy transportu w Mykonos Town.

Rezerwacja

Rezerwacji noclegu możecie dokonać na stronie booking.com lub ibiscusboutiquehotel.com

Atrakcje Mykonos Town

Jeśli szukacie informacji na temat atrakcji w Mykonos Town, serdecznie zapraszam Was na mój subiektywny przewodnik po tym mieście.

3 myśli na temat “Ibiscus Boutique – hotel z przesympatyczną obsługą i cudowym widokiem w Mykonos Town