INNE

12 WYJĄTKOWYCH ZDJĘĆ Z ROKU 2020

Jak co roku, przychodzę do Was z małym podsumowaniem roku 2020. Był to rok dość nietypowy, który popsuł liczne plany. Wiele nas żegna się z nim bez smutku, a z nadzieją, że roku 2021 będzie zdecydowanie dla nas łaskawszy. Mimo że wiele z moich tegorocznych planów nie wypaliło (z wiadomych przyczyn), w roku 2020 zdarzyło się też wiele bardzo fajnych rzeczy. W związku z tym, chciałabym Wam przedstawić 12 wyjątkowych zdjęć z minionego roku, które na pewno, przez długie lata, będę wspominać z uśmiechem na twarzy 🙂

1. STYCZEŃ – Spacery po Krakowie

Na początku roku dużo spacerowaliśmy po Krakowie. Jedną z wycieczek, jaką sobie zrobiliśmy, był wypad do Tyńca oraz nad Zalew w Kryspinowie. Wstyd się przyznać, ale była to moja pierwsza wizyta nad tym wodnym zbiornikiem. Zrobił on na mnie bardzo pozytywne wrażenie i, w najbliższych dniach, mam zamiar ponownie powtórzyć tą zeszłoroczną wycieczkę.

Zalew Kryspinów Kraków

2. LUTY – Wizyta w Rzeszowie

Na przełomie stycznia i lutego wybraliśmy się na weekendowy wypad do stolicy Podkarpacia. Piękny rynek, Aleja pod Kasztanami z cudownymi willami czy niesamowity Hotel Bristol, w którym mieliśmy okazję się zatrzymać, to jedynie przykłady powodów, dla których chętnie odwiedzilibyśmy Rzeszów ponownie. Więcej na temat naszego wyjazdu znajdziecie w Subiektywnym przewodniku po Rzeszowie.

Hotel Bristol Rzeszów

3. MARZEC – Piękna Hiszpania

W marcu, niedługo przed zamknięciem granic, udało nam się odwiedzić piękną Hiszpanię. Cudownie wypoczęliśmy, naładowaliśmy baterie, co bardzo nam się później przydało podczas kilkutygodniowego zamknięcia w domu. Jeśli chcecie poczytać nieco więcej o miejscach, które odwiedziliśmy, zapraszam Was na wpisy o Esteponie, Maladze i Gibraltarze.

4. KWIECIEŃ – Wiosna

Chyba pierwszy raz w życiu tak doceniłam piękną, kolorową wiosnę w Krakowie!

Kraków Bronowice

5. MAJ – Wizyta w Lanckoronie

Niedługo po tym, jak zostały otwarte hotele, zdecydowaliśmy się na weekendową wycieczkę do Lanckorony. Miasteczko bardzo nam się spodobało i, mimo dość niesprzyjającej pogody, porządnie wypoczęliśmy.

Lanckorona Willa Tadeusz

6. CZERWIEC – Rejs statkiem po Wiśle

W czerwcu nawiązałam super współprace z Krakowską Żeglugą Pasażerską. Dzięki niej, mogłam powrócić trochę do czasów dzieciństwa i pooglądać miasto z trochę innej perspektywy. Bardzo mile wspominam ten dzień!

7. LIPIEC – Kupiliśmy drona

W lipcu wreszcie zdecydowaliśmy się na zakup drona. Z perspektywy czasu żałuję, że zrobiliśmy to tak późno! Latanie nim to świetna zabawa. Poniżej jedno z pierwszych zdjęć, które nim wykonaliśmy ❤

Dron Mavic Mini

8. SIERPIEŃ – Pierwszy wypad do Energylandii

W sierpniu po raz pierwszy w życiu odwiedziliśmy Park Rozrywki Energylandia. Był to jeden z najlepszych dni tego roku! Zdecydowanie polecam Wam kolejki Zadar, Hyperion oraz wszystkie wodne atrakcje – idealnie sprawdziły się jako świetna ochłoda w upalny dzień.

Energylandia Zator

9. WRZESIEŃ – Wizyta w Wenecji

We wrześniu spełniło się jedno z moich marzeń podróżniczych – udało mi się przepłynąć gondolą po Wenecji! To był zdecydowanie najlepszy dzień w tym roku! Podczas naszej wycieczki do Włoch odwiedziliśmy Mediolan, Wenecje z wyspą Burano i Bolonię – zdecydowanie będę wspominać ten wyjazd bardzo długo!

Wenecja Instagramowe miejsca

10. PAŹDZIERNIK – Wypad nad polskie morze

W październiku, po kilkuletniej przerwie, udało nam się wreszcie zawitać nad polskie morze. Podczas naszego pobytu odwiedziliśmy Trójmiasto, w tym m.in. Gdynie Orłowo, molo w Sopocie, Stare Miasto w Gdańsku i dwie świetne kawiarnie – Eklerownie w Gdańsku oraz Mamma Mia w Sopocie.

Gdynia Orłowo huśtawka

11. LISTOPAD – Wycieczki po okolicy | Dobczyce

W tym roku, w związku z ograniczeniami, bardzo dużo jeździłam po okolicznych miejscowościach w poszukiwaniu lokalnych dobroci 😉 Jednym z takich miejsc, wartych odwiedzenia jest na pewno Zamek i Skansen w Dobczycach. Mimo że oba te obiekty były zamknięte podczas naszej wizyty, sama okolica robiła spore wrażenie!

12. GRUDZIEŃ – Jarmark Bożonarodzeniowy w Wieliczce

Kiedy już myślałam, że w tym roku ominie nas coroczna tradycja wypicia bożonarodzeniowego grzańca na jarmarku, z pomocą przyszła restauracja Warzelnia Smaków w Wieliczce. Okazało się, że w grudniowe weekendy organizowali oni mały jarmark ze świątecznymi potrawami. Nie mogliśmy odpuścić sobie okazji odwiedzenia go 😉

Jarmark Bożonarodzeniowy Wieliczka

Dajcie koniecznie znać, jak Wam minął ten rok? Są jakieś momenty, które szczególnie miło wspominacie?

10 myśli na temat “12 WYJĄTKOWYCH ZDJĘĆ Z ROKU 2020

1. Piękne zdjęcia i jak widać owocny w podróże, mimo pandemii rok. Oby ten był dla Was co najmniej równie owocny 😊